Creepypasta from the Crypt Forum Index

Creepypasta from the Crypt Forum IndexFAQSearchRegisterLog inhttp://img.xooimage.com/files103/a/3/0/site-44a5398.jpghttp://img.xooimage.com/files110/8/0/0/bouton-necro-53464fc.jpg

Swanson Field

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Creepypasta from the Crypt Forum Index -> Propositions de publications -> Creepypasta From The Crypt -> Traductions -> Traductions acceptées -> Archives
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Rob Nukem
Inconnu
Inconnu

Masculin 馬 Cheval

PostPosted: Mon 14 May 2012 - 15:50    Post subject: Swanson Field Reply with quote

There's this place called Swanson Field. I haven't been up there for a while. Well, more than a while, probably years. I drive past it all the time, but this time for some reason or another, I stopped. I remember back when I was a kid, people always said the field was haunted, though personally I don't believe in ghosts, but it's got enough people spooked to catch my attention.

The weird thing is, it's just a field. No abandoned house or strange structures or anything. As I look around all I can see is the damp swampiness of the field. The only reason I really remember it is that when I was kid we would go there every halloween night. It's funny that I'm only remembering this right now.

All the kids in school would work on masks the day before Halloween. We used to call it Mischief day. Making the mask and getting ready for the walk through swanson field the next day. I would always work hard on my mask making it look really cool. The teachers would always put this sort of strange diamond thing on the forhead of the mask. that always ruined the look of my mask. The star thing made it look, well, lame.

We never went trick-or-treating, we always just went with our parents to Swanson Field then walked through it. But we were never allowed to talk about the field, let alone even walk through it other than Halloween night. My parents and the other kids parents never looked down at us when we were walking no matter how much we made a fool of our selfs or pestered them. We never made eye contact, and there was a rule that we could not take our masks off until our parents said we could.

There were also these people that moved out in the woods instead of inside the field. I could never recognize them from my town. When I saw them, they were people but they didn't move like people, they moved like deer. It was a sort of swooping up and down into the shadows of the trees, but they walked on two legs. They had great costumes, they almost looked real. The costumes were completely black with mouths on the back, the front, the top, and sides of the head. the reason I could tell see the mouths were that they were more of a grey-ish hue, instead of black, like the rest of the body.

It's funny, I could never remember how the night ever ended. I always woke up in my bed, and the last thing I could remember was taking off the mask or leaving the field. I probably just fell asleep and my parents brought me home.

Then, then nobody ever brought it up again. Grownups would get mad if you talked about the ghosts of kids in the field, hell I even remember a kid being sent to the dentention for drawing the little diamond thing on the forheads of the mask. I remember feeling annoyed about that if they hated the thing so much why did they make us wear it, always ruining my mask.

Before Chrismas break the teacher would tell us a story about Swanson Field. They would tell it when the sun was setting really, really, early. The story was that people could hear the voices of kids in the field. I never really new why they did it, but nobody ever asked. It was a few days before Christmas so I had no reason to think about that. The teacher always said that Swanson Field was a special place, but you should never go there alone. And this is the first time I have been back on this field for almost 12 years. It's strange, I mean, I don't hear anything. Do you?

http://creepypasta.wikia.com/wiki/Swanson_Field

- Stephen King

« La peur est le chemin vers le côté obscur : la peur mène à la colère, la colère mène à la haine, la haine mène à la souffrance. »

- Maître Yoda (Star Wars)

« Quand on ne le connaît pas, l'homme est un loup pour l'homme. »

- Plaute (La Comédie des Ânes, vers 195 av. JC)

« There was a crooked man, and he walked a crooked mile.
He found a crooked sixpence against a crooked stile.
He meets a crooked dog with a crooked smile, which kill some crooked people.
And they all lived together in the darkness of a little crooked house. »

« 'U lupu càngia 'u pìlu ma 'u vìzziu no. » (Le loup change son poil, mais il ne change pas ses vices.)
Back to top
Publicité

PostPosted: Mon 14 May 2012 - 15:50    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Teru-Sama
Cryptien
Cryptien

Féminin Verseau (20jan-19fev)

PostPosted: Sun 8 Sep 2013 - 16:17    Post subject: Swanson Field Reply with quote

Quelque part sur terre, il y a un endroit appelé le champ de Swanson. Je n’y suis pas allé depuis un moment, des années peut-être. Je passe devant tout le temps, mais cette fois pour quelque obscure raison, je m’y suis arrêté. Je me rappelle quand j’étais enfant, les gens disaient que le champ était hanté; personnellement je ne crois pas aux fantômes, mais c’en fut assez pour capter mon attention.
La chose bizarre avec ce champ, c’est que c’est juste un champ. Pas de maison abandonnée, ou de structures étranges ni rien. Tout ce qu’on voit est la grandeur vide du champ. Quand j’étais enfant, on y allait chaque nuit d’Halloween. C’est marrant que je m’en souvienne maintenant.

Tous les enfants dans mon école voulaient faire des masques le jour d’avant Halloween. Nous appelions ce jour le jour du couvre-chef. Nous faisions des masques pour aller au champ de Swanson le jour suivant. Je faisais toujours en sorte que mon masque ait l’air cool. Les professeurs voulaient à chaque fois que nous posions un faux diamant sur le dessus, ce qui ruinait tout le style du masque.

Nous n’allions jamais demander des bonbons, nous allions nous promener dans le champ de Swanson avec nos parents. Mais nous ne devions jamais parler du champ, ou y rester une autre nuit que celle d’Halloween. Mes parents et ceux des autres enfants ne nous surveillaient jamais quand nous marchions, peu importe les folles actions que nous pouvions faire. Nous ne nous regardions jamais dans les yeux et il était interdit d’enlever nos masques avant que nos parents nous le disent.

Il y avait aussi ces gens qui allaient dans les bois autour au lieu d’aller dans le champ. Je ne les reconnaissais jamais venant de mon village. Quand je les voyais, je trouvais qu’ils ne bougeaient pas comme des humains, mais comme des cerfs. C’était une sorte de sautillement dans les ombres des arbres, mais ils marchaient sur deux jambes. Ils avaient des super costumes, ils semblaient presque vrais. Ils étaient complètements noirs avec des bouches sur le dos, devant, derrière et les côtés de leurs têtes. La raison pour laquelle je peux affirmer que c’étaient des bouches étaient qu’elles étaient plus grises que le reste.

C’est drôle, je ne pouvais jamais me rappeler comment la nuit avait fini. Je me réveillais toujours dans mon lit, et mon seul souvenir était que j’enlevais mon masque ou que je quittais le champ, mes parents avaient dû me porter dans mon lit alors que j’étais endormi.

Ensuite, personne ne le rapportait plus. Les grands pouvaient devenir fous si vous parliez de fantômes ou d’enfants dans le champ, je me souviens même d’un enfant qui avait été emprisonné pour avoir dessiné lui-même le petit diamant sur le dessus du masque. Je me souviens avoir été assez ennuyé à cause du fait que s’ils la détestaient tant que ça, pourquoi ils nous la faisaient porter ?

Avant les vacances de Noël, les professeurs voulaient nous raconter une histoire sur le champ de Swanson. Ils voulaient nous la raconter quand le soleil se levait très, très tard. L’histoire était que les gens pouvaient entendre les voix d’enfants dans le champ. Je ne savais pas trop pourquoi ils nous ont dit ça, mais personne n’a jamais demandé. C’était quelques jours avant Noël donc je n’avais aucune raison d’y penser. Le professeur disait que le champ était un endroit spécial, et que vous ne deviez jamais y aller tout seul. Et c’est la première fois que j’y suis allé depuis presque douze ans. C’est étrange, je veux dire, je n’entends rien. Et vous ?
Cryptien
Cryptien

Féminin Verseau (20jan-19fev)

PostPosted: Fri 13 Sep 2013 - 17:55    Post subject: Swanson Field Reply with quote

Double post je sais mais je up.
Cryptien
Cryptien

Masculin

PostPosted: Fri 13 Sep 2013 - 18:33    Post subject: Swanson Field Reply with quote

Désolé, elle a échappé à mon regard...
Le ton est assez particulier, on ne tremble pas mais on a plus envie d'y croire...

http://creepypastafromthecrypt.blogspot.fr/2013/09/le-champ-de-swanson-swan…

Back to top
Visit poster’s website
Chucky
Inconnu
Inconnu

Masculin Balance (23sep-22oct) 蛇 Serpent

PostPosted: Sat 14 Sep 2013 - 07:14    Post subject: Swanson Field Reply with quote

Pas mal, j'aime bien !
Back to top
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Creepypasta from the Crypt Forum Index -> Propositions de publications -> Creepypasta From The Crypt -> Traductions -> Traductions acceptées -> Archives All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | How to create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange
Edited by the French Creepypasta Community