Creepypasta from the Crypt Forum Index

Creepypasta from the Crypt Forum IndexFAQSearchRegisterLog inhttp://img.xooimage.com/files103/a/3/0/site-44a5398.jpghttp://img.xooimage.com/files110/8/0/0/bouton-necro-53464fc.jpg

Une voix douce
Goto page: <  1, 2

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Creepypasta from the Crypt Forum Index -> Creepypasta from the Crypt -> Creepypastas -> Creepypastas acceptées -> Archives
Previous topic :: Next topic  
Author Message
murk
Guest

PostPosted: Wed 27 Aug 2014 - 20:08    Post subject: Une voix douce Reply with quote

Moi j'aimais bien e_e Ça donnait un côté désarticulé, inhumain, irréel
Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 27 Aug 2014 - 20:08    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Tripoda
Ancien
Ancien

Masculin

PostPosted: Wed 27 Aug 2014 - 23:20    Post subject: Une voix douce Reply with quote

Bon, on la retire du coup? Le temps d'avoir la version définitive?

(murk, je les connais, tes mises en forme, je les connais... mais si ce témoignage était aussi témoigné qu'il devrait l'être dans une pasta, le mec ne donnerait pas un air artificiellement gonflé à ces paroles en mettant des majuscules ici et là. Il dirait juste: voix bizarre.)

Back to top
Visit poster’s website
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 06:51    Post subject: Une voix douce

Back to top
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Creepypasta from the Crypt Forum Index -> Creepypasta from the Crypt -> Creepypastas -> Creepypastas acceptées -> Archives All times are GMT + 1 Hour
Goto page: <  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Index | How to create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange
Edited by the French Creepypasta Community