Creepypasta from the Crypt Forum Index

Creepypasta from the Crypt Forum IndexFAQSearchRegisterLog inhttp://img.xooimage.com/files103/a/3/0/site-44a5398.jpghttp://img.xooimage.com/files110/8/0/0/bouton-necro-53464fc.jpg

The Enfield Haunting

Post new topic   Reply to topic    Creepypasta from the Crypt Forum Index -> Creepypasta from the Crypt -> Médias Creepy -> Cinéma horrifique/underground
Previous topic :: Next topic  
Author Message
DandeliØn
Cryptien
Cryptien

Féminin Balance (23sep-22oct) 兔 Lapin

PostPosted: Sat 13 Jun 2015 - 15:02    Post subject: The Enfield Haunting Reply with quote

The Enfield haunting est une nouvelle série brittanique. Elle raconte l'affaire paranormale 'Enfield Poltergeist' qui a eu lieu a Londres dans les années 70.
(http://www.mindshadow.fr/histoire-vraie-enfield-poltergeist/).  Le 1er épisode est plutot pas mal (Je ne sais pas si c'est diffusé sur une chaîne en France, j'ai obtenu l'episode par téléchargement (la traduction est bourrée de fautes en plus.)) Jetez y un coup d'oeil si vous pouvez et faites-vous votre propre opinion, j'ai trouvé ca intéressant pour ma part (Et ca m'aide a patienter pour The Walking Dead.) ! Le 2eme épisode ne devrait pas tarder a sortir si ce n'est pas déjà fait.

YOU CAN'T
Back to top
Visit poster’s website
Publicité

PostPosted: Sat 13 Jun 2015 - 15:02    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Clint
Cryptien
Cryptien

Localisation: ■■■ ■■ ■■■■ ■■ ■■ ■■■■■■ ■ ■■ ■■■■■ ■■■ ■■■■■■■■■■■■
Masculin

PostPosted: Sat 13 Jun 2015 - 18:39    Post subject: The Enfield Haunting Reply with quote

J'ai pas bien compris. C'est une série comme American Horror Story ou un truc "amateur" sur youtube ? Je vais essayer de regarder, j'aime bien ce genre de trucs.

But they saw something that's real
And they see it when they're on drugs
The only thing is they see it
Not through the light of God, and the way I show you
I show you to see it through the light of God
And the understanding of God
Because when you see the face of God you will die
And there will be nothing left of you
Except the God-man, the God-woman
The heavenly man, the heavenly woman
The heavenly child
There will be terror under this day of night
There will be a song of jubilee waiting for your king
There will be nothing you will be looking for in this world
Except for your God
This is all a dream
A dream in death.

Back to top
DandeliØn
Cryptien
Cryptien

Féminin Balance (23sep-22oct) 兔 Lapin

PostPosted: Sat 13 Jun 2015 - 19:51    Post subject: The Enfield Haunting Reply with quote

C'est une série (saisons, episodes de 40minutes...). C'est pas moi qui me suis chargée du télechargement chez moi, j'espere que tu trouveras facilement!

YOU CAN'T
Back to top
Visit poster’s website
Post new topic   Reply to topic    Creepypasta from the Crypt Forum Index -> Creepypasta from the Crypt -> Médias Creepy -> Cinéma horrifique/underground All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | How to create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange
Edited by the French Creepypasta Community