Creepypasta from the Crypt Forum Index

Creepypasta from the Crypt Forum IndexFAQSearchRegisterLog inhttp://img.xooimage.com/files103/a/3/0/site-44a5398.jpghttp://img.xooimage.com/files110/8/0/0/bouton-necro-53464fc.jpg

[C] WKCR 89.9

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Creepypasta from the Crypt Forum Index -> Propositions de publications -> Creepypasta From The Crypt -> Traductions -> Traductions acceptées -> Archives
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Clint
Cryptien
Cryptien

Localisation: ■■■ ■■ ■■■■ ■■ ■■ ■■■■■■ ■ ■■ ■■■■■ ■■■ ■■■■■■■■■■■■
Masculin

PostPosted: Fri 5 Aug 2016 - 14:08    Post subject: [C] WKCR 89.9 Reply with quote

Tripo voulait poster ça sur le site je crois, alors je le mets ici pour pas l'oublier et j'ai vite traduit le petit texte.

Source : http://4chandata.org/x/Creepy-old-audio-recording-a423919

Around 1995, I was about 15. I used to stay up late in my room listening to the radio on a boombox with an integrated tape recorder. I'd dial through the stations, and when I heard something interesting I'd hit record for a while, then move on. One night, I came across this. I don't think this was the beginning of the broadcast, but I caught a lot of it. Right at the end, an announcer says that the station I was tuned to was WKCR 89.9 New York. There are a bunch of names and dates in there, but I've never run into anything else like this.

Vers 1995, j'avais une quinzaine d'années. J'avais pour habitude de veiller tard dans la nuit, en écoutant de la musique sur une radiocassette qui avait un magnétophone intégré. Je zappais entre les différentes stations et quand j'ai fini par trouver un truc intéressant, j'ai enregistré pendant un moment et suis passé à autre chose. Une nuit, je suis tombé sur ça. Je ne pense pas que c'était le début de l'émission, mais j'ai pu en avoir une bonne partie. Tout à la fin, une présentatrice disait que la station sur laquelle j'étais était WKCR 89.9 New-York. Il y a quelques noms et dates là-dedans, mais je ne suis jamais retombé sur quelque chose de pareil.

Corrigé par la Waffe.

But they saw something that's real
And they see it when they're on drugs
The only thing is they see it
Not through the light of God, and the way I show you
I show you to see it through the light of God
And the understanding of God
Because when you see the face of God you will die
And there will be nothing left of you
Except the God-man, the God-woman
The heavenly man, the heavenly woman
The heavenly child
There will be terror under this day of night
There will be a song of jubilee waiting for your king
There will be nothing you will be looking for in this world
Except for your God
This is all a dream
A dream in death.

Back to top
Publicité

PostPosted: Fri 5 Aug 2016 - 14:08    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Clint
Cryptien
Cryptien

Localisation: ■■■ ■■ ■■■■ ■■ ■■ ■■■■■■ ■ ■■ ■■■■■ ■■■ ■■■■■■■■■■■■
Masculin

PostPosted: Tue 9 Aug 2016 - 20:58    Post subject: [C] WKCR 89.9 Reply with quote

J'up juste pour dire que ce serait bien d'ajouter quelques réponses du thread non ? Y en a certaines qui sont intéressantes mais je sais pas lesquelles choisir

But they saw something that's real
And they see it when they're on drugs
The only thing is they see it
Not through the light of God, and the way I show you
I show you to see it through the light of God
And the understanding of God
Because when you see the face of God you will die
And there will be nothing left of you
Except the God-man, the God-woman
The heavenly man, the heavenly woman
The heavenly child
There will be terror under this day of night
There will be a song of jubilee waiting for your king
There will be nothing you will be looking for in this world
Except for your God
This is all a dream
A dream in death.

Back to top
Lalya
Guest

PostPosted: Tue 9 Aug 2016 - 21:41    Post subject: [C] WKCR 89.9 Reply with quote

Ça pourrait être sympa oui, pour ce qui est d'aider à les choisies, comme elles sont en anglais je préfère laisser le soin à d'autre de le faire Sad
Back to top
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Creepypasta from the Crypt Forum Index -> Propositions de publications -> Creepypasta From The Crypt -> Traductions -> Traductions acceptées -> Archives All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | How to create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange
Edited by the French Creepypasta Community